Turist, caut cazare pe az-turism.ro

De curand, turistii din Romania au la dispozitie o noua platforma unde isi pot gasi destinatii de vacanta si locatii de cazare: AZ-turism.ro. Prin ce se diferentiaza aceasta si ce ofera atat turistilor, cat si proprietarilor de hoteluri si pensiuni va invitam sa aflati din acest interviu:

Cum pot utiliza platforma az-turism.ro cei care cauta cazare?
Din pagina principala iti poti alege locatia sau destinatia unde doresti sa te cazezi. Dupa afisarea locatiilor, poti stabili tipul de locatie (hotel, pensiune, apartament), un pret maxim si minim al cazarii, facilitatile pe care doresti sa le aiba locatia.

Hotel Restaurant La Castel, Iasi

Poti suna la locatia de cazare ca sa faci o rezervare. Unele locatii au posibilitatea de rezervare online.

Ce functionalitati au la dispozitie?
Poti alege orasul unde te afli si, accesand pe harta butonul “Pozitia curenta”, vei obtine o lista cu toate locatiile de cazare din jurul tau.
Poti filtra locatiile gasite in functie de facilitatile oferite. De exemplu, poti alege aer conditionat” sau să accepte animale de companie, inchiriere integrala, plata cu cardul, parcare proprie sau orice alta optiune ai nevoie.

In afara de cazare, site-ul az-turism.ro te juta sa inchiriezi o masina, sa-ti cumperi un bilet de avion sau sa-ti configurezi o asigurare de calatorie.
Daca utilizatorul nu are timp de rezervari, atunci poate accesa sectiunea dedicata agentiilor de turism, unde poate gasi o agentie care sa pregateasca toata calatoria pentru el.

Cascada Bigar

Exista si o versiune in limba engleza?
Momentan, site-ul este rezervat romanilor, dar la unele locatii de cazare proprietarii au hotarat sa-si posteze pe aceeasi pagina si o versiune in limba engleza sau alta limba de circulatie internationala.

Platforma este optimizata si pentru navigarea pe telefonul mobil?
Este chiar recomandat sa accesati platforma de pe mobil. Fiecare locatie are un buton de navigare catre locatia de cazare ce utilizeaza una dintre platformele de navigatie uzuale (Waze sau Google Maps).
Direct pe propriul telefon mobil putem vedea locatia in street view, insight view sau accesa un filmulet de prezentare a camerei unde urmeaza sa ne cazam.

Cate oferte de pensiuni si hoteluri sunt prezentate pe az-turism.ro?
Ofertele de pe az-turism.ro sunt in continua crestere, in fiecare zi adaugandu-se aproximativ 20- 30 de locatii.

In momentul actual, pe az-turism.ro sunt prezentate peste 2000 de locatii din Romania (pensiuni si hoteluri), acoperind majoritatea statiunilor turistice importante, zonele montane, litoralul si Delta Dunarii.

Sulina

Cat il costa pe utilizator sa faca o rezervare prin platforma?
Utilizarea platformei este absolut gratuita pentru turisti, acestia nu vor plati niciun comision site-ului sau locatiei de cazare. Utilizarea platformei de catre hoteluri sau pensiuni este, de asemenea, gratuita pentru cei care doresc o prezentare simpla.

Cum se diferentiaza aceasta platforma de alti agregatori de informatii turistice?
Aceasta platforma ofera posibilitatea oricarui hotel, pensiune sau agentie de turism sa aiba o pagina de prezentare gratuita, oferita turistilor in mod profesionist.

Care sunt destinatiile cele mai cautate de turisti in Romania? 
Iarna, zonele de schi sunt cele mai cautate: Valea Prahovei, Poiana Brasov, Straja, Borsa. Vara, litoralul Marii Negre este cautat, in egala masura cu statiunile balneo-climaterice.

Ofera clientii feedback pensiunilor si hotelurilor unde s-au cazat? Clientii ofera feedback-uri negative, dar mai ales pozitive, ceea ce reprezinta o bila alba pentru mediul turistic romanesc.

Ce planuri de dezvoltare considerati?
In anul 2020, platforma se va deschide pentru hotelierii din afara granitelor, incepand cu tarile vecine, Balcani si Europa de Vest.

Va multumim pentru raspunsuri si va dorim succes in continuare!

Competiția SuperBlog intră în al doilea deceniu de blogging creativ

115 de bloggeri din toată țara și din diaspora și-au anunțat deja participarea la SuperBlog – cea mai longevivă competiție de blogging din România, ajunsă la a 18-a ediție.
Înscrierile au început pe 26 februarie 2019 și continuă pe toată durata competiției. Vineri, 1 martie a.c., s-a lansat prima probă din Spring SuperBlog 2019.

Lansat în anul 2008, SuperBlog își propune să creeze sinergii între blogosferă și mediul românesc de afaceri. Astfel, bloggerii au prilejul să-și antreneze creativitatea și să-și perfecționeze abilitățile de comunicare online, iar brandurile descoperă noi talente și pot dezvolta parteneriate.

În cele 17 ediții desfășurate în 10 ani, s-au înregistrat în total aproape 2.800 de participanți și peste 33.500 de articole, sponsorizate de peste 100 de branduri, care au oferit premii în valoare totală de peste 110.000 euro. Odată cu noua ediție Spring SuperBlog 2019, competiția intră în al doilea deceniu de existență. Comunitatea numără sute de bloggeri din toată țara și de peste hotare, care concurează online și leagă prietenii în offline.

Pe durata competiției (1 martie – 18 aprilie 2019), concurenții vor primi probe de blogging pe diverse teme, inspirate de domeniul de activitate al sponsorilor: de la oferte turistice, mașini și accesorii auto, mobilier, cărți, jocuri, cosmetice, cadouri și bijuterii, până la alimentație sănătoasă, servicii HoReCa, proiectare rezidențială, materiale de construcții sau anunțuri de mică publicitate.

După ce participanții își înregistrează articolele în competiție, juriul desemnat de sponsori (în general, specialiști în marketing sau PR) le evaluează, stabilind câștigătorii premiilor alocate. La finalul ediției, în funcție de rezultatele obținute, concurenții primesc premii suplimentare, în bani și/sau în produse. Valoarea totală a premiilor acordate în Spring SuperBlog 2019 depășește 20.000 lei, multe constând în bani cash.

Competiția este deschisă tuturor blogurilor în limba română, cu o vechime de minimum trei luni și cel puțin 20 de articole, indiferent de trafic sau tematica abordată. Mai multe informații, regulamentul de participare și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu. Înscrierile au început la 26 februarie 2019 și continuă pe toată durata competiției.

Ediția Spring SuperBlog 2019 este sponsorizată de AIA Proiect, Anunțul Telefonic, Autogedal, Auto Schunn, Borealy, Christian Tour, Dodo Pizza, Europa Travel, Farmec, Hotel Miorita Neptun, Oxygame, SomProduct, Sidonia.ro, Smart Diet, Travel Minit și Vindem-Ieftin.ro.


Raluca Hatmanu, director de marketing și comunicare Christian Tour

“Participarea Christian Tour la competiția SuperBlog începe să devină o tradiție, iar ediția de primăvară vine într-un moment extrem de important pentru cel mai mare turoperator din România: ca lider de piață, Christian Tour lansează o campanie de conștientizare privind importanța vacanței în viețile noastre: Dreptul la vacanță. Contăm pe bloggeri să ne ajute să convingem cât mai mulți români că vacanța nu e un moft, ci o necesitate și o obligație față de noi înșine.”

“Ne bucurăm să fim prezenți pentru a doua oară în acest fenomen al blogosferei românești, SuperBlog. La fel ca în ediția aniversară, suntem convinși că bloggerii vor da dovadă de creativitate și inspirație. Așteptăm cu mare nerăbdare să lansăm proba și suntem nerăbdători să explorăm ingenioasele articole.” – Oana Cosma, specialist marketing SomProduct

“Abia așteptăm încă o experiență fantastică alături de voi, la cea de-a treia noastră participare în această competiție. Mulțumim pentru tot ceea ce am învățat împreună cu voi. Să avem o primăvară minunată, cu cât mai multe articole! Mult succes tuturor participanților!” – Bianca Ghiță, manager vânzări Vindem-Ieftin.ro

“Ne bucurăm să continuăm colaborarea cu competiția Superblog și în anul 2019, mai ales că zona de blogging devine din ce în ce mai importantă atât pentru comunicarea online a companiilor, cât și ca mediu de informare pentru tot mai multă lume. Prin acest proiect susținem noua generație de bloggeri și conținutul de calitate și răspândim mesajul nostru despre grija pentru frumusețea româncelor.” – Liliana Popa, Specialist PR Farmec

Parteneri media: re7Consulting, Catchy.ro, Chic-Elite, Cinemap, Connect, Comunicatedepresa.ro, CREADIV, Fashion8, Loopaa, Mujer.ro, PRwave, Seolium, toateBlogurile.ro, TVR2, Zelist Monitor, Zile și Nopți.

Bloguri partenere: alina-gheorghe.ro, calatoriaperfecta.ro, cristinalincu.ro, danielbotea.ro, extravita.ro, maiperomaneste.wordpress.com, manuelcheta.ro, nimicurifantezii.blogspot.com, ocartenescrisa.wordpress.com, opisicaneagra.ro, pisicapesarma.ro, presainblugi.com, robintel.ro, sexulslab.ro, StoianCiprian.blog, tssecrets.com, visatorprinlume.ro. Organizator: SwissPlan.biz.

Se anunță o ediție bogată în provocări, premii și adrenalină!

Despre SuperBlog

Lansată în 2008, SuperBlog este cea mai longevivă și antrenantă competiție din blogosfera românească. Proiectul are drept obiectiv să descopere și să susțină noile talente ale blogosferei, precum și să faciliteze colaborările dintre aceasta şi mediul de afaceri. Competiţia numără deja 17 ediţii încheiate (anual în perioada 2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție primăvara și una toamna), în care s-au înregistrat, în total, aproape 2800 de participanți și s-au scris peste 33.500 de articole. Detalii, pe www.super-blog.eu.

Thrillerul “Escape Room” / “Scapă, dacă poți” ne dă fiori, la cinema

Afis film

Șase străini acceptă invitația criptică de a intra într-o cameră de evadare pentru a descoperi apoi că miza jocului nu este doar rezolvarea enigmelor, ci chiar propria viață. Cine și de ce a ticluit maleficul plan vedem în thrillerul psihologic “Escape Room” / “Scapă, dacă poți”. Filmul are avanpremiera pe 30 ianuarie 2019, iar de vineri, 1 februarie a.c. rulează în cinematografele din toată țara.

O clădire misterioasă, un joc incitant, cu reguli necunoscute, și un premiu irezistibil: 10.000 de dolari. Zoey, Amanda, Ben, Danny, Jason și Mike se întâlnesc în anticamera a ceea ce credeau că va fi o experiență escape room – unul dintre cele mai populare şi palpitante jocuri din lume. În timp ce așteaptă instrucțiunile jocului, realizează că sunt deja captivi într-o încăpere fără căi de ieșire. Pentru a se elibera trebuie să descopere indicii, să descifreze enigme şi coduri – toate, contra-cronometru. Însă ceea ce se anunța a fi o distracţie și o evadare din rutină se dovedește un coșmar. Cine găsește la timp soluția ajunge în următoarea cameră, tot mai aproape de premiul de 10.000 de dolari. Cine face un pas greșit… plătește cu viața.

Niște străini la intrarea în escape room, cei șase jucători trebuie să lucreze în echipă, să se ajute, să aibă încredere unii în alții, valorificând abilitățile tuturor pentru a supraviețui. Până când jocul riscă să se transforme în “supraviețuiește cel mai puternic”… Deși diferiți, protagoniștii au ceva în comun, nu întâmplător se află acolo. Un geniu malefic pare să fi țesut un întreg scenariu pornind chiar de la experiențele lor de viață, parcă pentru a le testa norocul.

Realizatorii efectelor speciale își arată din plin maiestria, în ciuda multiplelor provocări pe care le implică scenariul. Decorurile camerelor – surprinzătoare și incitante atât pentru jucători, cât și pentru spectatori – sunt proiectate în funcţie de personalitatea și povestea de viață a câte unui personaj şi reprezintă un fel de răzbunare a sorții. Regizorul, un maestru al filmelor horror, reușește să transmită senzația de suspans şi de claustrofobie din camerele de evadare, țintuind spectatorii în scaune. Ce experiențe ne rezervă “Escape Room” vedem din 1 februarie, la cinema.

Producţia Original Film prezentată de Columbia Pictures este regizată de Adam Robitel, care a realizat și “Insidious: The Last Key”. Scenariul este semnat de Bragi Schut şi Maria Melnik, după o poveste de Bragi Schut. Distribuția îi include pe Taylor Russell, Logan Miller, Deborah Ann Woll, Jay Ellis, Tyler Labine, Nik Dodani şi Yorick van Wageningen.

Filmul durează 99 de minute, se adresează persoanelor cu vârste de minimum 15 ani și este distribuit în România de InterComFilm Distribution. Trailerul poate fi urmărit aici:

Despre InterComFilm

InterComFilm Distribution S.A. a fost înființată în martie 2000, având drept obiect de activitate distribuția filmelor de cinema. Rădăcinile acesteia datează însă încă din anul 1992, când își începea activitatea GFR Distribution, primul distribuitor privat de film de pe piața românească. În 2000, InterCom RT a cumpărat 51% din acțiunile GFR, formând astfel o asociere, care întrunea aceeași pasiune și experiență în industria filmului. În prezent, compania este licențiată Sony Pictures și este unul dintre cei mai dinamici jucători de pe piața de distribuție a filmului în România. Detalii, pe www.intercomfilm.ro

Despre Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment (SPE) este o filială a Sony Entertainment Inc., la rândul ei o sucursală a Corporaţiei Sony din Tokio. Operaţiunile internaţionale ale SPE cuprind: producţia, achiziţia și distribuţia de filme; reţele de televiziune; crearea și distribuţia produselor digitale; operarea studiourilor de film; dezvoltarea unor noi produse de divertisment, servicii și tehnologii. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.sonypictures.com

Filmul „Drumul unui câine spre casă” ajunge la cinema

Cinefilii iubitori de animale au motive de bucurie: curând vor putea urmări pe marile ecrane “A Dog’s Way Home” / „Drumul unui câine spre casă” – povestea emoționantă a unei cățelușe devotate, gata de orice sacrificiu pentru a-și regăsi stăpânul pierdut. O aventură pentru întreaga familie, filmul are avanpremiere pe 23 și 24 ianuarie 2019, iar de vineri, 25 ianuarie a.c., va rula în cinematografele din toată țara deopotrivă în varianta subtitrată și în cea dublată în limba română.

Isteață și jucăușă, Bella se atașează rapid de Lucas, tânărul care a salvat-o dintre dărâmăturile unei clădiri abandonate. Învață trucuri și jocuri, adoră cașcavalul și înveselește ședințele de terapie la spitalul unde Lucas, student la medicină, lucrează ca voluntar. Doar poliția locală refuză prezența cățelușei în zonă, pe motiv că ar aparține unei rase interzise, astfel încât familia adoptivă este nevoită să o trimită departe pentru a-i salva viața.

Dar Bella nu se dă bătută! 600 de kilometri, doi ani și jumătate, nenumărate peripeții și primejdii trebuie să înfrunte în drumul său spre casă – o aventură de proporții, în care învață să se descurce în cele mai vitrege condiții, își face prieteni umani și necuvântători și devine, la rândul său, familie pentru un pui de pumă rămas orfan. Nimic n-o face însă să renunțe la visul său: acela de a se întoarce acasă, la Lucas, stăpânul ei iubit.

Producătorii au ales protagoniștii canini de la adăposturi tocmai pentru a promova adopțiile. Au ales-o pe Shelby dintr-un centru din Tennessee după ce au văzut mii de fotografii, apoi au găsit și dublura Amber. Recrutarea nu a fost deloc ușoară, întrucât interpretul Bellei trebuia să aibă atât carismă, cât și calitățile fizice necesare pentru scenele dinamice din film. “Shelby e foarte haioasă – are o personalitate grozavă, e isteaţă şi extrem de expresivă. Nu e timidă, ba chiar e extrovertă şi cred că Bella şi Shelby au personalităţi similare, declară Teresa A. Miller, şefa echipei care s-au ocupat de instruirea câinilor. Miller a adoptat-o pe Shelby din adăpost, a integrat-o în familia ei de câini și abia apoi a început să o dreseze pentru debutul în lumea filmului. Și, deși unele cascadorii erau foarte elaborate, echipa de producție a fost surprinsă de performanțele patrupedelor care nu demult își așteptau în cuști viitorii stăpâni.

Regizorul Charles Martin Smith, care a realizat mai multe filme cu animale, a întâlnit-o pe Shelby în timpul antrenamentelor de la Los Angeles și a fost dragoste la primul… gudurat. Pe lângă scenele dinamice, echipa a avut și provocări tehnice: realizarea digitală a pumei și mai ales interacțiunea dintre Big Kitty și câine. Cum unele secvenţe erau prea periculoase pentru Shelby, a fost creată şi o Bella pe calculator.

Filmările s-au realizat la Vancouver, British Columbia, în orăşelele Merrit şi Hope și în munții spectaculoși din apropierea acestora, în locuri sălbatice precum Squamish Valley sau la gondola Sea to Sky – celebru punct de belvedere.

A Dog’s Way Home” este o producţie Pariah prezentată de Columbia Pictures, în asociere cu Bona Film Group Co., Ltd. Din distribuție fac parte Ashley Judd, Jonah Hauer-King, Edward James Olmos, Alexandra Shipp, Wes Studi, precum și câinii Shelby și Amber, care o interpretează pe Bella, în timp ce vocea cățelușei în versiunea originală îi aparține lui Bryce Dallas Howard. Scenariul este semnat chiar de autorul romanului bestseller “A Dog’s Purpose”,W. Bruce Cameron, și de soția acestuia, Cathryn Michon.

Filmul durează 96 de minute, se adresează audienței generale și este distribuit în România de InterComFilm Distribution. Trailerul poate fi urmărit aici: 

Despre InterComFilm

InterComFilm Distribution S.A. a fost înființată în martie 2000, având drept obiect de activitate distribuția filmelor de cinema. Rădăcinile acesteia datează însă încă din anul 1992, când își începea activitatea GFR Distribution, primul distribuitor privat de film de pe piața românească. În 2000, InterCom RT a cumpărat 51% din acțiunile GFR, formând astfel o asociere, care întrunea aceeași pasiune și experiență în industria filmului. În prezent, compania este licențiată Sony Pictures și este unul dintre cei mai dinamici jucători de pe piața de distribuție a filmului în România. Detalii, pe www.intercomfilm.ro

Despre Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment (SPE) este o filială a Sony Entertainment Inc., la rândul ei o sucursală a Corporaţiei Sony din Tokio. Operaţiunile internaţionale ale SPE cuprind: producţia, achiziţia și distribuţia de filme; reţele de televiziune; crearea și distribuţia produselor digitale; operarea studiourilor de film; dezvoltarea unor noi produse de divertisment, servicii și tehnologii. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.sonypictures.com

“Spider-Man: Into The Spider-Verse” / “Omul-Păianjen: În lumea păianjenului”, premiat drept cea mai bună animație la Globurile de Aur

Pe 6 ianuarie 2019, la a 76-a ediție a Globurilor de Aur, desfășurată la Los Angeles, ”Spider-Man: Into The Spider-Verse” / “Omul-Păianjen: În lumea păianjenului” a câștigat trofeul pentru cea mai bună animație. Producția Sony Pictures are nominalizări la premiile BAFTA, Annie Awards și numeroase festivaluri de profil și este considerată un candidat redutabil la Oscar. Lansat în vacanța de sărbători, filmul este cel mai bine cotat din seria “Spider-Man” și rulează în cinematografeîn format 3D, în versiunea subtitratăși respectiv dublată în limba română.

Spider-Man: Into The Spider-Verse

Acesta este primul Glob de Aur decernat unei producții Sony Pictures Animation.Și nu este singura premieră ce caracterizează filmul: protagonistul Miles Morales este primul super-erou afro-latino-american. Totodată, animația abordează teme care îi preocupă pe tinerii din toată lumea, indiferent de cultură, precum maturizarea, provocările cauzate de integrarea în societate, curajul de a-și afirma personalitatea și de a acționa pentru a-și găsi scopul în viaţă.

Produs de cineaștii Phil Lord şi Christopher Miller, cunoscuți pentruThe Lego Movie și Cloudy with a Chance of Meatballs, animația propune un stil vizual revoluţionar și un scenariu complex, pentru toate generațiile, de la copii și adolescenți până la părinții care au crescutcu aventurile eroului de benzi desenate creat de Stan Lee şi Steve Ditko în 1962.

Miles urmează o şcoală privată din Manhattan, unde părinții (un polițist și o asistentă medicală) l-au înscris recent pentru a-i asigura un viitor mai bun. Puștiul încearcă să se integreze, dar rămâne atașat de lumea simplă din cartierul său, Brooklyn, de unchiul Aron și de arta graffiti.După ce îl ciupește un păianjen radio-activ, Miles manifestă super-puteri și ajunge într-o altă dimensiune – un adevărat carusel de universuri, unde îi (re)descoperă pe Peter Parker, Spider-Gwen şi mătuşa May, Spider-Ham, Spider-Man Noir şi Peni Parker. Experiențele prilejuite de noii prieteni, dar și de inamici îl învață pe Miles că oricine poate deveni super-erou sub masca de Spider-Man, dacă își asumă provocărişi responsabilităţi și luptăpentru ce este corect.

”Spider-Man: Into The Spider-Verse” / “Omul-Păianjen: În lumea păianjenului” combină în mod avangardisttehniciledigitale 3D cu desenele realizate de mână, proces foarte complex și dificil. De exemplu, pentru o singură secundă de animație artiştii aulucrat o săptămână, viteza cadrelor din Spider-Verse fiind de două-trei ori mai mare decât în alteproducții animate. Rezultatul justifică însă pe deplin eforturile: ritmul dinamic și arta inedită captivează spectatorii și îi introduce în lumea personajelor, făcându-i participanți la acțiune. “Sunt secvenţe în care te simţi ca într-o carte de benzi desenate”, menționează producătorii.

Regia le aparține cineaștilor Bob Persichetti, Peter Ramsey și Rodney Rothman, iar scenariul este semnat de Phil Lord și Rodney Rothman, pornind de la o poveste de Phil Lord (cunoscut pentru producția “The LEGO Movie”, premiată cu trofee BAFTA și Annie).

În varianta originală, ce rulează cu subtitrare, vocile aparțin actorilor Shameik Moore (alias Miles Morales), Nicolas Cage (Spider-Man Noir), Hailee Steinfeld (Spider-Gwen), Jake Johnson (Peter Parker), Liev Schreiber (Kingpin), Brian Tyree Henry (în rolul lui Jefferson, tatăl lui Miles), Mahershala Ali (Aaron, unchiul lui Miles), Lily Tomlin (mătușa May), Luna Lauren Velez (Rio, mama lui Miles), John Mulaney (Spider-Ham), Kimiko Glenn (Peni Parker).

Animația durează 117 minute, se adresează audienței generale și este distribuită în România de InterComFilm Distribution. Trailerul poate fi urmărit aici: 

Despre InterComFilm

InterComFilm Distribution S.A. a fost înființată în martie 2000, având drept obiect de activitate distribuția filmelor de cinema. Rădăcinile acesteia datează însă încă din anul 1992, când își începea activitatea GFR Distribution, primul distribuitor privat de film de pe piața românească. În 2000, InterCom RT a cumpărat 51% din acțiunile GFR, formând astfel o asociere, care întrunea aceeași pasiune și experiență în industria filmului. În prezent, compania este licențiată Sony Pictures și este unul dintre cei mai dinamici jucători de pe piața de distribuție a filmului în România. Detalii, pe www.intercomfilm.ro

Despre Sony Pictures Entertainment

Sony Pictures Entertainment (SPE) este o filială a Sony Entertainment Inc., la rândul ei o sucursală a Corporaţiei Sony din Tokio. Operaţiunile internaţionale ale SPE cuprind: producţia, achiziţia și distribuţia de filme; reţele de televiziune; crearea și distribuţia produselor digitale; operarea studiourilor de film; dezvoltarea unor noi produse de divertisment, servicii și tehnologii. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.sonypictures.com

Un deceniu de creativitate în blogosferă. Gala SuperBlog 2018

Sâmbătă, 15 decembrie 2018, la Royal Boutique Hotel din Poiana Brașov, a avut loc Gala SuperBlog 2018, ce marchează finalul celei de-a 17-a ediții a celei mai longevive competiții de blogging creativ din România și, totodată, aniversarea a 10 ani de la lansarea proiectului. Evenimentul a atras peste 80 de participanți, reunind bloggeri din toată țara și din diaspora, sponsori și parteneri. 

La 10 ani de la lansare, competiția SuperBlog continuă să descopere “noi constelații ale blogosferei”, noi talente creative, noi lideri de opinie, susținând dezvoltarea blogosferei și parteneriatele între bloggeri și brandurile dornice de promovare. S-au aliniat la start 175 de bloggeri, dintre care 156 au participat activ la cel puțin una dintre cele 28 de probe (inclusiv două extra-concurs). Pe durata competiției (1 octombrie – 4 decembrie 2018), concurenții au primit provocări pe teme dintre cele mai diverse, precum cosmetice, îmbrăcăminte și accesorii, filme și jocuri, piese auto, gravatoare, echipamente audio-video, domenii web, produse pentru un stil de viață sănătos, oferte turistice și servicii financiar-bancare, proiectare rezidențială, materiale de construcții, mobilier, certificare energetică, software pentru industria HoReCa, echipamente medicale etc. S-au înregistrat peste 2500 de articole, juriul fiecărei probe având dificila misiune de a evalua și departaja articolele, pentru a desemna câștigătorii premiilor alocate. Astfel, s-au acordat 277 de premii (în bani și în produse sau servicii), în valoare totală de peste 35.000 lei. Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu.  Dincolo de cifre însă, comunitatea SuperBlog înseamnă implicare, entuziasm, adrenalină și emoții, care s-au resimțit atât online, pe durata competiției, după acordarea fiecărei note, cât și offline, la Gala SuperBlog 2018, unde concurenții au avut prilejul să se cunoască și să lege prietenii. 

Gala SuperBlog 2018

 La finalul SuperBlog 2018, podiumul este ocupat de Oana Andreea Răcaru, clasată pe locul al treilea cu blogul www.travelholyc.comSimona Oxana Rusinescu, autoarea blogului ocartenescrisa.wordpress.com, pe locul secund, și Georgiana Mihăilă alias opisicaneagra.ro, care primește trofeul și marele premiu de 3000 lei.

“Sunt foarte fericită că aceste două luni și jumătate (de când a început competiția) au fost încununate de succes și mi-am îndeplinit unul dintre cele mai înalte obiective de-ale mele în blogging: câștigarea trofeului SuperBlog. A fost o perioadă solicitantă, dar și frumoasă, în egală măsură. Dincolo de premii (deloc de neglijat, bineînțeles), SuperBlog este despre depășirea limitelor, cunoaștere (prin documentare), dar și autocunoaștere. Cel mai mare câștig a fost confirmarea faptului că scriitura mea este apreciată (am obținut peste 91 de puncte la toate probele și un total de 8 premii). În spatele acestor rezultate se află multe ore de muncă – documentare, editare, scriere și realizare de fotografii, dar la final satisfacția a fost pe măsura efortului depus. Mulțumesc Mamei că mi-a fost alături în tot ceea ce am întreprins până la această vârstă și îi dedic ei această imensă realizare! Îi sunt recunoscătoare și Omului ce mi-a fost alături în momentele de „criză” pe care le-am întâmpinat pe parcurs și îi mulțumesc pentru susținerea necondiționată! Viitorilor concurenți și sponsori le transmit doar atât: implicați-vă 100%, iar rezultatele nu vor întârzia să apară! La mulți ani, SuperBlog! Ne vom reîntâlni pe viitor, cu siguranță! Povestea noastră nu se încheie aici…”, a declarat câștigătoarea. 

23 de companii au susținut competiția în calitate de sponsori: Answear, AIA Proiect, AVmall, BCR, Christian Tour, Certificat-energetic24h.eu, CND Turism – Vacanțe Speciale, Colop Romania, Cutia.ro, Domaz, eHalate.ro, Exact Travel Club, Exclusiv OEM, Expressoft Technology, Extreme Travel, Farmec, Hurom, InterComFilm, Royal Boutique Hotel Poiana Brasov, Sano Romania, SanoVita, SomProduct și Vindem-Ieftin.ro. 

“În cei trei ani de parteneriat cu SuperBlog, am cunoscut bloggeri care, pur și simplu, ne-au fermecat. Am ajuns ca, după probele pe care le-am jurizat, să devenim cititori fideli ai unora dintre participanți. Pasiunea cu care își construiesc micul lor imperiu virtual, cărămidă cu cărămidă, ne-a depășit așteptările. Nu putem decât să ne bucurăm că există SuperBlog, locul de întâlnire al oamenilor frumoși și talentați!” – Georgiana Pană, Social Media & Content Manager ANSWEAR.ro

“SuperBlog nu este o provocare doar pentru talentații bloggeri care participă în competiție, ci și pentru noi, sponsorii și membrii juriului, cei care trebuie să decidă din multitudinea de articole înscrise care este cel mai bun. La fel ca la ediția anterioară, nu a fost deloc o misiune ușoară și vrem să le mulțumim celor care au acceptat provocările lansate de Christian Tour și ne-au determinat să uităm de alte lecturi pentru câteva zile. Ne-a impresionat entuziasmul cu care s-au implicat în această competiție, ne-au transmis emoțiile și trăirile lor, ne-au făcut să zâmbim sau să ne ștergem pe ascuns, deasupra tastaturii, câte o lacrimă cu poveștile lor. A fost o onoare și o bucurie să fim din nou parte din această comunitate frumoasă și să scriem alături de ei încă o pagină din istoria de zece ani a competiției SuperBlog.” – Raluca Hatmanu, Director de Marketing si Comunicare Christian Tour

“Farmec este partener cu tradiție la edițiile SuperBlog, anul acesta fiind la a douăsprezecea colaborare. Ne bucurăm că există o astfel de inițiativă, care ne aduce mai aproape de bloggeri și ne oferă posibilitatea de a ne cunoaște reciproc mai bine. Astfel, avem șansa să descoperim noi talente, noi concentrându-ne strategia de marketing online tot mai mult pe colaborarea cu bloggeri și vloggeri. Îi felicităm pe toți participanții și mai ales pe câștigători, dar și pe organizatori, pentru efortul depus și organizarea atât de reușită a Galei de premiere. Așteptăm cu interes edițiile viitoare.” – Liliana Popa, specialist marketing online Farmec

“Ne-am bucurat să cunoaștem la Gala SuperBlog 2018 bloggeri pasionați, oameni frumoși și creativi care, de-a lungul anilor, au construit împreună spiritul SuperBlog – cea mai respectată și longevivă competiție de blogging creativ din România.  Felicitari vouă, tuturor! Vă doresc un An Nou 2019 bun și frumos, plin cu provocări uriașe și rezultate pe măsura provocărilor! La mulți ani!” – Carla D. Cioară, Marketing Specialist Expressoft Technology

“Felicitări pentru multiplele ediții SuperBlog pe care le organizați cu succes an de an. Suntem încântați să fim susținători ai proiectului, atât ca parteneri, prin agenția CREADIV, cât și ca sponsori, prin proba Domaz. Am fost foarte plăcut impresionați de articolele scrise de super-bloggerii participanți și de abia așteptăm să participăm și la viitoarele ediții.” – Roxana Olaru, co-fondator CREADIV și Domaz

“Mulțumim echipei SuperBlog pentru invitație. Ne-am bucurat să fim alături la acest eveniment aniversar și sperăm ca acest parteneriat să devină o tradiție. Vă dorim tuturor sărbători imaculate de la Sano, pentru toți și toate! Sărbători fericite!” – Denisa Oană, Marketing Manager Sano Romania

“Ne bucurăm că brandul eHalate.ro și-a făcut loc în comunitatea și inimile participanților SuperBlog încă de la prima participare. Am fost plăcut surprinși de modul în care au reușit superbloggerii să îmbine creativitatea cu un subiect destul de sensibil: nevoia de schimbare în vestimentația medicilor. Articolele scrise pentru eHalate.ro au confirmat două dintre cele mai mari frici ale oamenilor: teama de stomatolog și de halatul alb, dar și faptul că produsele noastre și conceptul eHalate este îmbrățisat de tot mai multe cadre medicale. Echipa eHalate îi felicită pe toți participanții la această probă, iar celor 17 câștigători le mulțumim că s-au străduit să redea poveștile lor atât de natural și frumos.” – Camelia Leteanu, General Manager eHalate

“A fost o plăcere să le fim alături superbloggerilor și de data aceasta, iar creațiile lor ne-au încântat, ca de obicei. Îi felicităm pentru talent și implicare și le dorim tuturor sărbători fericite și un an 2019 plin de satisfacții! Felicitări organizatorilor pentru această ediție aniversară cu totul deosebită. La mulți ani, superbloggeri! La mulți ani, SuperBlog!” – Iulian Mihai, Project manager AIA Proiect 

“O adevărată experiență în cel mai frumos sens al cuvântului! Mulțumim atât SuperBlog, cât și blogerilor pentru articolele minunate scrise. Drept urare de sărbători, vă transmitem următorul mesaj: “Prezentul este sărbătoarea care trebuie trăită prin învățămintele din trecut și visurile din viitor.” – Paulo Coelho. Sărbători binecuvântate!” – Bianca Ghiță, director de vânzări Vindem-Ieftin.ro

Parteneri media: Catchy, Chic-Elite, Cinemap, Comunicatedepresa.ro, Connect, CREADIV,  Fashion8, H2RO – Genuine Communication Agency, Mujer.ro, PRwave, Red Marketing, toateBlogurile.ro, TVR2, Zelist Monitor, Zile și Nopți. 

Bloguri partenere: adrianatirnoveanu.ro, aguritza.ro, arenait.net, calatoriaperfecta.ro, casutaoliviei.ro, cristinalincu.ro, danielbotea.ro, extravita.ro, maiperomaneste.wordpress.com,  pisicapesarma.ro, presainblugi.com, robintel.ro, sexulslab.ro, tehnocultura.ro, tssecrets.com, visatorprinlume.ro. 

Organizator: SwissPlan.biz. 

Despre SuperBlog

Lansată în 2008, SuperBlog este cea mai longevivă și antrenantă competiție din blogosfera românească. Proiectul are drept obiectiv să descopere și să susțină noile talente ale blogosferei, precum și să faciliteze colaborările dintre aceasta şi mediul de afaceri. Competiţia numără deja 17 ediţii încheiate (anual în perioada 2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție primăvara și una toamna), în care s-au înregistrat, în total, aproape 2800 de participanți și s-au scris peste 33.500 de articole. Detalii, pe www.super-blog.eu.

Renovarea băilor mici: cadă sau duș?

În amenajarea băii prezentate am ales să renunțăm la recondiționarea căzii de baie, considerând feedback-ul general – atât al meseriașului care a văzut mai multe căzi recondiționate, cât și pe al celor care și-au recondiționat căzile de fontă. Din spusele lor, efectul recondiționării durează maximum 2-3 ani, ulterior începe să se deterioreze emailul, indiferent de metoda de aplicare (DIY sau cu firma specializată). Altfel spus, riști să plătești câteva sute de lei doar ca să prelungești momentul inevitabil când schimbi cada și începi iar renovările. Nu considerăm că aceasta este o soluție general valabilă (unele familii găsesc cada ca fiind indispensabilă în baie, mai ales pentru copiii sau nepotii cărora le place să se joace în cadă), dar trebuie să recunoaștem ca stilul actual de viață, foarte alert, și spațiul limitat din apartamentele vechi nu justifică întotdeauna păstrarea căzii.

Cadă vs. duș

Cel mai important argument pentru a renunța complet la cadă a fost că era folosită, în general, pe post de cădiță de duș și – cred ca toți sunt de acord – este destul de incomod să folosești o cadă pe post de duș. Spațiul în respectiva baie este relativ îngust, adică 1,7 m x 2,5 m, iar achiziția unei cădițe de duș nu era neapărat o soluție practică, considerând faptul că aveam nevoie de o cadiță la dimensiuni care nu sunt disponibile în comerț. Așa că am decis, împreună cu meșterul, să izolăm bine toată baia, inclusiv pereții și tavanul, dar mai ales zona dușului, cu mortar special pentru umezeală (CM17) și soluții profesionale de hidroizolație (sistem Sika), iar ulterior, după ce s-a uscat bine totul, am construit o cadă din gresie.

Este bine de știut că o cadă de fontă, mai ales dacă este mare, se scoate mai ușor după ce o spargi cu un ciocan în cel puțin două părți (mai ales dacă trebuie coborâtă de la etaj cu liftul). Fonta este la mare căutare, deci o poți vinde unei firme de reciclări

Alegerea dușului

Pentru a evita să aluneci sau să stai cu picioarele în apa în timp ce faci duș sau să folosești covorașe de cauciuc, care pot fi enervante uneori, am ales să instalam în cadița nou construită traverse din WPC, recomandate pentru terase (cel mai bun preț la traversele de WPC l-am gasit la BricoDepot, aproximativ 35 lei pentru o traversă de 220cm x14cm / pentru această lucrare au fost necesare 4 bucăți), care sunt foarte rezistente mecanic, se curață ușor și rezistă perfect la umezeală. Un alt avantaj al acestor traverse este că se pot demonta facil, iar astfel poți să cureti perfect tot spațiul respectiv. Sunt două sisteme de îmbinare, respectiv cleme de plastic sau inox.

WPC

Tot din motive de spațiu și buget am ales să nu instalăm o ușă pentru duș, fiindcă apa nu sare mult prea departe, iar peretele lateral + peretele de sticlă (80cm) protejează suficient baia de stropi. Peretele de sticlă l-am achiziționat de la LeroyMerlin.ro, costând 380 lei, dar a fost nevoie să mai cumpărăm o bară de aluminiu, profil pătrat, de 1,5cm, pentru a schimba bara originală de fixare din pachet, care era prea scurta (considerând spațiul, nu o puteam monta lateral, fiindcă altfel incomoda para de duș sau becul). Bara de susținere fiind fixată sus, in colțul peretelui de sticla, oferă o mult mai bună ancorare și siguranța în exploatarea peretelui de sticlă, mai ales când este curățat. Partea de jos a fost fixată cu un canal de plastic, inclus în cutie de producător, lipit cu silicon transparent calitativ.

Paravan sticla

Se spune ca, daca tot faci un lucru, merită să îl faci bine, iar pe acest principiu am ales un sistem de dus Grohe Tempesta cu diverter.

Dulapurile de baie

Singura surpriză neplăcută privind achizițiile a constituit-o dulapul lavoarului, care, încă de la primele utilizări, a început să se umfle de la apă, în special pereții laterali, care nu sunt din MDF calitativ, iar canturile lor se deterioreaza de la apa. Am gasit soluția să cumpărăm baghete de plastic în formă de L, cu 1 cm fiecare latură, lipindu-le pe respectivii pereți laterali cu silicon transparent și împiedicând astfel apa să deterioreze dulapiorul de baie.

În băile mici se recomandă utilizarea la maximum a spațiului liber, iar mobilierul încastrat poate fi o soluție. Lângă vasul de toaletă am instalat un mic dulăpior pentru consumabile și prosoape, iar pentru 100 sau 200 de lei, în funcție de dimensiuni, poți comanda direct (la cotele exacte, apelând la un atelier specializat în debitarea materialelor pentru mobilier), următoarele:

  • o ușă (de preferat MDF, fiind mai rezistentă la umezeală),
  • pereți laterali ai dulapului încastrat și
  • polițe (chiar și din PAL simplu), toate cantuite și perforate pentru fixarea balamalelor.
  • Sistemul de închidere si deschidere poate să fie gen Push to Open. Un astfel de sistem este practic, fiindcă exclude necesitatea unui mâner, și costă doar 3,5 lei. Balamalele și șuruburile nu sunt nici ele scumpe, costând tot câțiva lei/set.

Sistemul de închidere si deschidere poate să fie gen Push to Open

Indiferent de soluțiile alese pentru amenajarea băii, trebuie menționat că uneori este cam cel mai scump spațiu de renovat dintr-un apartament. Variantele sunt multiple, iar în detaliile bine alese stă succesul proiectului. Bugetul trebuie să considere, pe lângă mâna de lucru, materialele pentru construcții, instalațiile și obiectele sanitare, realizarea și instalarea dulapurilor, schimbarea ușii (dacă este necesar), corpurile de iluminat, diverse accesorii etc.

Concluzia noastră este că alegerea arhitectului și/sau a meșterului cu experiență și care să vă ghideze în orice decizie luată, pe baza experienței sale, este foarte importantă. În general este bine să ceri recomandări de meșteri care s-au mai implicat în lucrări asemănătoare, iar pe măsura ce proiectul avansează, recomandăm verificarea constantă (ex. dacă pregătirea se face exact cum s-a stabilit inițial, modul în care sunt realizate finisajele, cum sunt fixate plăcile de gresie și faianță, cum se scurge apa din cădița construită, cât timp durează fiecare etapă etc.). Un astfel de proiect durează aproximativ o lună, începând cu înlăturarea vechii faianțe, îndreptat pereții, timpii de așteptare după aplicarea materialelor de hidroizolație, montarea faianței și a gresiei, instalarea obiectelor sanitare și finalizarea tuturor detaliilor. Un buget realist este între 5.000 și 10.000 lei, în funcție de calitatea materialelor utilizate și costul manoperei.

Pentru vasul de WC merita considerat unul suspendat, fiindca astfel poti optimiza perfect un spatiu mic, iar in lateral este loc si de un mic dulap cu 3-4 rafturi in care sa fie depozitate toate consumabilele pentru toaleta si baie in general.

Pentru accesul la contoarele de apa, pozitionate la nivelul vasului de toaleta suspendat, in dreapta sa, am folosit un sistem de magneti pe o placa de faianta, care se scoate facil si poti sa citesti astfel noile cote.

PS. Dacă doriți datele de contact ale meșterului care a renovat această baie, ne puteți scrie un mesaj privat pe pagina de Facebook a TheMall.ro. Succes și spor la renovat vă dorim! Să iasă peste așteptări!